INFLUENCER MARKETING; EEN HEUSE HYPE EN GEEN ENKELE BRIEFING GAAT NIET GEPAARD MET…”WE MOETEN IETS MET(FOOD) INFLUENCERS DOEN!” EEN VRAAG DIE BELANGRIJKER IS OM TE STELLEN…”Wat willen jullie bereiken!?
WIJ ONDERSCHEIDEN TWEE SOORTEN INFLUENCERS:
·   INFLUENCERS DIE AWARENESS KUNNEN CREËREN DMV (RELEVANTE) ‘STORYTELLING’ of promotie BINNEN HUN ACHTERBAn
·   INFLUENCERS DIE WERKELIJK PUBLIEKE OPINIES KUNNEN VERANDEREN VANUIT hun expertise. DEZE GROEP HOEFT NIET HET GROOTSTE BEREIK TE HEBBEN, MAAR HEEFT WEL DE MEESTE INVLOEd. In BEIDE GEVALLEN GAAT HET OM DE GELOOFWAARDIGHEID VAN het verhaal EN de OP MAAT GEMAAKTE boodschap en KOPPELING NAAr HET MERK.
ER MOET EEN DUIDELIJKE MATCH ZIJN TUSSEN DE MISSIE VAN DE INFLUENCER EN DE DOELSTELLINGEN VAN HET MERK / PRODUCT.
BRANDVUUR WAARBORGT DE JUISTE MATCH EN ZORGT VOOR DE toegevoegde MEERWAARDE.